Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Στίχοι και Σημειώσεις
-------------------------------------------------------------------
track 01. Εισαγωγή
Στίχοι: χωρίς στίχους


Σημειώσεις:




track 02. Πουλιά Του Προύθου
Στίχοι:


Είναι τα βλέφαρά μου διάφανες αυλαίες.
Όταν τ’ ανοίγω βλέπω εμπρός μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω εμπρός μου ό,τι ποθώ.


Σημειώσεις:




track 03. Ο Χορός Της Ουτοπίας 

Στίχοι:

Είμαστε τρομοκράτες, ιαβέρηδες, βοργίες
και σα σκυλάκια κατουράμε στις γωνίες.
Γωνίες γεμάτες σκουπίδια.
Ένας έπυλης στα ίδια και στα ίδια.
Κι η ανείπωτη στοά της ουτοπίας
μοιάζει με πραγμάτωση αναρχίας.

Συνοδοιπόρα είμαστε σκιάχτρα ζητιανά,
ρακένδυτα τα όνειρα σ' αστέρια μακρινά.
Κάποια καρμανιόλα τώρα σπάει τα δεσμά της
που όλα τά' θελε μονά ζυγά δικά της.
Οι σκανδάλες όλες τώρα μαγκωμένες...

Χορός/Πλήθος: είμαστε τρομοκράτες,
είμαστε τρομοκράτες τραλαλαλα
λαλαλα, είμαστε...

Στης αναρχίας το δέος.
Οι παρθένες όλες πάνω στο πέος
και επιτέλους είναι τόσο ευτυχισμένες.
Αν θες μαζί μας θα φανείς πιο ωραίος
νόμους και τάξεις θα τις έχουμε χεσμένες.
Ένας χορός σε μπουντρούμι που άρχισε
αναίρεσε τα σύνορα κι όμως δεν χάθηκε.


Σημειώσεις:




track 04. Κοινωνική Ασυμβατότητα

Στίχοι:

Φύλλο ωχρό, ουσία Νέμεσις,
κλάμα φριχτό μου από τη στιγμή της γέννησης
κι' όπως δεν άντεχα με τον ομφάλιο λώρο
κοινωνία αποδεσμεύτηκα και τον δικό σου όρο.

H μια γενιά έφερε την άλλη κι έτσι έγινε
και παράταση με τη ζωή δε δέχτηκε
η δικιά μας η γενιά, γεννάει ποίηση
ενάντια στους νόμους, στη ρομποτμηχανοποίηση.
Μοντέγκοι, Καπουλέτοι είμαι βρεγμένος,
μα μες στο παραμύθι μου καλά κρυμμένος.
Δεν είμαι ο πρίγκηπας, ο γάτος ο παπουτσωμένος,
σε μια ελεύθερη κοινότητα αμολημένος
που τραγουδούν και βάφουν τείχους μεγάλοι και μικροί
γιατί η ιδέα μας δεν γίνεται χειροπιαστή.
Εσύ αλλάζεις προσωπεία και είσαι πάντα τσάτσος
πότε με spray ή κιθάρα εγώ, πότε απλά παλιάτσος.

Της Μαρίας να φιλήσω τα μελαχρινά μαλλιά της
και ποτέ να μη το μάθει η μαμά της.
Δεν είναι η «Barbie» ή η «ωραία Ελένη»
μα το κορίτσι εκείνο πόσο με τρελαίνει.
Μα μόνο αυτήν δεν συναντάω μπροστά μου,
κυράδες με τις σκιαδούρες - τα κρουστά μου.
Κι οι φίλοι φεύγουν σιγά όλοι μόνοι,
ότι αγαπάς μια ζωή θα τελειώνει
και μένουν πίσω ήχοι και φωνές αλλοιωμένες,
θυμίζουν όμορφες στιγμές και γαμημένες.
Υβρίδιο συναισθήματος και κρίση
τώρα που αρχίζει να επιδρά και το μεθύσι
και φτου ξανά κι απ' την αρχή να ' μαι χαμένος
στη φαρέτρα της ζωής περιθωριοποιημένος.

Τριγύρω, η σκέψη μου, διασκορπισμένα φύλλα λεύκας.
Είμαι πάλι στη μέση κι' η μορφή μου τσακίζεται.


Σημειώσεις:




track 05. Στο βωμό της εκδίκησης 

Στίχοι:

Από παιδί είχα μέσα μου φόβους πολλούς
και όλα άρχισαν από εκείνο το βράδυ.
Ανάγκη δεν είχα ν' ανακαλύψω εχθρούς,
μα πάνω μ ' έκαναν ένα ανεξίτηλο σημάδι,
τη σβάστικα, στο σβέρκο είχα τσακισμένη,
17 θα ' μουν, μόνος, με φάτσα χαμένη.
Ακτιβιστές οι γονείς μου, τους είχαν σκοτώσει.
Ορκίστηκα το στίγμα μου να το πληρώσει.

Ήμουν στη Γένοβα, στην Αλιμόντι την πιάτσα
κι ' ανατρίχιαζα με κάθε μία πληγωμένη φάτσα.
Απέναντι μου το μπερέ της Τουσκάνια,
να τους σκοτώσω θέλω, είναι παράνοια;
Στου μυαλού τη κοκκινόμαυρη θ' αναγραφεί σελίδα
γιατί αναγεννά την κάθε μου ελπίδα
ο Τζουλιάνι και τα μέτωπα που ανοίγουν νέους δρόμους
προς ταξικό πόλεμο, προς καπνοφάντες αστυνόμους.

Με τους στίχους μας, με το πυρηνικό κράμα των ήχων,
με συνθήματα antinazi στον πόλεμο των τοίχων.
Ή χωνέψτε τα εθνικιστικά πάνω στο στήθος
ή τις τρώτε μια ζωή, έτσι είναι το δικό μας ήθος.

Με πλήρη έλεγχο, καταστολή και χειραφέτηση
μας θέλουν πρόβατα κι ' έχουν κι ' απαίτηση.
Για τέτοιες συμβάσεις δεν έχω προσόν,
στα συστήματα παρακολούθησης είμαι απών!
Προσαρμόζομαι αυτόχειρα για την εξέλιξή μου,
κρατώ το μίσος μου για την επίθεσή μου.
Έδρες στους κραταίους για πολιτικά λόγια,
τελειώστε κι' ύστερα είν' η σειρά μου λαμόγια.
Κι' ήρθε η ώρα πού περίμενα τόσο καιρό
είναι το μόνο που διεκδικώ και θα εκδικηθώ
τον καθένα που ' ναι όλα μέσα του κλεισμένα,
τον σάπιο κόσμο του, μα και εμένα.
Χριστιανοί, Ιεχωβάδες και θρησκευτικοί κουβάδες:
Πρεσβύτεροι, Επίσκοποι, διάκονοι και παπάδες.
Πολιτικοί, δικαστικοί, μασόνοι, τραπεζίτες.
Στρατηγοί, μικροαστοί, φασίστες, μπάτσοι κι ' ασφαλίτες.

Οπλίζουμε τις κάννες, σημαδεύουμε προς κάθε
μπάτσο, φασιστοειδή, μαλάκα σεναριογράφε
αφενός νά ' χει όψιμες σκηνές νεοναζί,
αφετέρου τους υπόλοιπους να σαπίζουνε μαζί.


Σημειώσεις: